Going home... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Inge Steenbeek - WaarBenJij.nu Going home... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Inge Steenbeek - WaarBenJij.nu

Going home...

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Nog een klein uurtje wachten bij gate 20 voor we opstijgen met BA 272 richting Londen. Dus nu even tijd om het laatste verslag te typen. Gisteravond hebben we online ingecheckt, we hoeven alleeen nog maar de boardingpas op te halen bij de ticketbalie op het vliegveld. We staan iets later op, omdat we geen concrete plannen meer hebben vandaag. Fijner zou zijn geweest als we vanochtend zouden vliegen, maar het ie niet anders. De zon staat al hoog aan de hemel, maar we besluiten om na het ontbijt alles in te pakken.Best lastig, hoe deden we dit ook weer op de heenweg. Waar zat wat in en weegt het allemaal niet te veel? Als we toch alles voor elkaar hebben gaan we nog even naar een winkel Ross, die goedkope kleding zou hebben in de buurt. Maar het is een soort Wibra. Gerard koopt nog wel een overhemd. Bij het huisje zwemmen Gerard en Juliet nog even in het zwembad die we tot nu toe niet gebruikt hebben. Als het half een is moeten we even alle koffers in de garage bij Bixi zetten, omdat het huisje wordt schoongemaakt voor de volgende gasten. We rijden met onze bolide nog naar het schiereiland Corona waar we nog wat picknicken en later nog op de pier van Imperial beach lekker uitwaaien en bij de vissers en surfers kijken. We nemen nog ergens een ijsje en gaan dan op tijd rijden richting Alamo autoverhuur, waar Gerard Juliet en mij en een paar koffers die we vanochtend al in de auto hebben qedaan afzet om vervolgens met Mieke de rest van de koffers op te halen. Niet alle koffers konden mee in de cabrio. Het duurt een tijdje voor ze weer terug zijn omdat het erg druk is onderweg. Automingeleverd en op weg naar de shuttlebus die ons bij het vliegveld brengt. Inckecken ging vlot. We eten nog wat bij Jack in the box en nu zit ik dit te tikken bij de gate. Binnen een minuutje kunnen we boarden. Een supervakantie gehad met vele mooie dingen en genieten van elkaar.

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Nu kan het nog, de meiden hebben nog net de leeftijd dat ze met ons meegaan op vakantie. Maar het vooruitzicht op een reis door Californië laat geen een kind zich ontzeggen denk ik..
De wens om naar het westen te vliegen bestond al een tijdje en daarom dit jaar de knoop maar doorgehakt en in februari de vliegreis geboekt. Dit was 1 van de eerste bouwstenen van onze vakantie naar het westen van Amerika. de rest zoals autohuur, accomodatie enz. volgden daarna. Al hadden we zelf het idee dat we mooi op tijd waren, was het toch moeilijk om vlakbij of in Yosemite National Park en Grand Canyon een overnachtingsadres te boeken. Uiteindelijk hebben we wel iets kunnen boeken al is dit wat verder rijden. Ons vervoer in CA (Californië) is een Jeep Grand Cherokee. Die zal later op de foto´s wel voorbij komen. Maandag en vandaag waren we al vrij (de meiden al wat langer natuurlijk), zodat we gisteren het meeste al ingepakt hebben. Vandaag zijn we als een witte tornado het huis doorgegaan om onze gasten die op de honden gaan passen tijdens onze afwezigheid een schoon welkom te heten. Vanochtend online ingecheckt, erg spannend allemaal. De stoelen van de vlucht naar Londen konden we zelf kiezen, de stoelen naar Los Angeles waren al voor ons besproken (met zn 4en in het midden..) Etickets check, Esta-formulier check, paspoorten check, Creditcard check. We zijn er klaar voor.